血洗大學,香港兒女經歷內戰,這一個星期,有良知的香港人,沒有一個睡得著。被捕、襲擊,不分男女老少,無一幸免。過去一個星期,「理工之圍」,市民展現了《十萬火急》的對白,救得一命得一命。面對這墮落與殘暴不仁的港共軍政,可能大家覺得手上的選票,並沒有太大的作用。可是我們自2003年以來,一直於捱打的狀態,這次是唯一機會,在體制內向港共極權報仇還拖。過去五個月,大家都在極度崩緊下抗爭,一次勝利是很重要的第一步。
殲滅保皇黨的放血行動
過去民主運動四分五裂,遊行、區選被視為沒有作用,這些固有的心態,某程度助長了保皇黨的不斷坐大。雖然年青人未必啱聽,政治話語權,是取決於議席。有了區議會議席,可以18區正式開花,舉辦反警暴活動,同時在社區落地,做意識提昇的工作,黃色經濟圈論壇等,不再蛇齋餅糭。大家的稅款用得其所,不再批地區大白象工程。或許大家未必留意,區議會好多時成功爭取,保皇黨用盡方法去阻止民主派在議會提議程。或者將民主派的議案修正作討論後,就不當議案存在,結果我們的錢去了資助不知名的團體,國慶一百幾十萬擺酒,社區設施十年都整唔好。
大家會問投票有用嗎?沒有抗爭,哪有改變?這次選票,是香港人以血淚換回來,每一票都彌足珍貴。這次不是血債票償,但面對極權的壓迫,手上的選票是成本最低的還拖戰略。接近半年的抗暴之戰,和理非從沒有放棄任何勇武手足,齊上齊落。各位勇武手足,今次不用大家SET RB,去投票就得。沒有你們的選票,殲滅保皇黨的願望是不能達成。你甘心身邊的老人家,再受蒙騙嗎?每個區議會議席,都花費大量金錢,若果保皇黨失去大量議席,等於放血行動,有血,你唔係唔放呀!
不能對掌心雷仁慈
和理非與勇武手足,都懷有一顆仁慈之心,會禮讓老人家,今次區議會投票,記住,對任何人都唔可以仁慈,堅持一定要排隊,不能讓人插隊。如果見到一車又一車的老人院輪椅來到,一定要向票站主任說不,要他們排隊,記住講多一次,話之佢係100歲坐輪椅既阿婆,老X都要排隊,天王都無情講。因為保皇黨最叻係數夠票就收工,如果俾佢地數夠票,跟住唔知一班乜野人黎攪而終斷選舉,即時截票,大家就死不眼閉。今屆區選保皇黨係乜野都做得出,今時今日香港選舉,可能同伊朗差唔多,大家要有心理準備,今次投票記住以下五點:
- 晨早流流排隊,最好六點就排定,等票站開門,同保皇黨阿婆阿伯鬥早,當跑渣打馬拉松同毅行者,瞓少幾個鐘,幫保皇黨送終。
- 今屆吹晒風,中資機構叫晨早投票,下晝可能唔知乜事,越早排,條龍越長,大家投越安全。仲有可能手足下午出街,都因為你早排隊長龍保皇無勝算,減低流血衝突。
- 如果多人,最好做埋考順仔,幫阿媽阿爸排隊,全家一票都不能少,多一票,好重要。
- 帶多張櫈落街同一把遮,作為7種武器之首,當然唔係攻擊,而係預防排長龍,阿爸阿媽有得坐,老人家投票開心,又可以防身,警察又唔嘈得你。
- 擾亂票站訪問,可以做。保皇黨調查通常會問你投乜票,第一條通常問你上屆邊個,記搵返上屆候選人名字,話投佢。第二條佢會問你立法會投邊個,記得答返保皇黨候選人,唔好答錯。第三條係超區投邊個,記得答:瓊子、午餐肉或頂頂是但一個。第四條可能問你點解投保皇,記得剔同運動有關的。你地嘅答案,係會打亂保皇黨未來部署。
或者你對部份候選人不滿,有乜唔啱,立法會選舉仲有得揀。區議會係單議席單票制,無得配票,分散就一定輸,點投,自己識諗。呢十年,我地俾保皇黨恰到上心口,你甘心將寶貴既一票射落海?抑或令保皇黨仆街,齊齊開心一次?呢次唔係路線之爭、唔係政見之爭,而係敵我分明的黑白之戰。唔想用悲情消費死去義士,不過睇保皇黨仆街,係200萬人既心願,大家可以還自己一次心願嗎?11月24日,票站見。
P.S. 18區熱烈祝賀保皇黨落選,是暫時最治癒的事情,期待一齊慶祝。

