(獨媒報導)大埔宏福苑居民上樓執拾第八日,宏道閣居民謝先生斥政府拆卸七座大廈「好戇居」,要求保留「冇爛」大廈,並揚言要向申訴專員公署投訴:「佢(房屋局)同港大已經證實咗啲石屎結構冇問題,淨係電線、喉管問題,我覺得一次過拆七座係好戇居嘅一件事。」
房屋局早前表示,局方和房屋署的結構工程團隊聯同香港大學專家評估樓宇情況,指整體結構無即時倒塌風險,惟石屎出現很多微細裂痕,影響長遠維修保養、結構安全。
當局今日安排宏昌閣5個樓層及宏道閣10個樓層居民上樓,居住在宏道閣8樓的謝先生,她與年邁的母親同住,惟媽媽因體力問題無法親身上樓。媽媽今早撐拐杖到場等候,她哽咽指對無法上樓感到難過:「好大感受,呢個係自己嘅家,啲後生(上去)都辛苦㗎嘛。」

謝先生
望回家中梳化坐坐 要求再上樓






